Indesit IDCA 735

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit IDCA 735 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,6

Cegensyrique 31-03-2015
Geschreven voor: Indesit IDCA 735

Waardeloze droger. Droger moet drogen, maar dat doet ie niet al te best. In dit geval is goedkoop absoluut duurkoop.

Illos 06-06-2012
Geschreven voor: Indesit IDCA 735

Je verlaat je ouders huis en gaat op je zelf wonen met 23 jaar , dan moet er toch al snel een Wasmaschine komen en een Droger . Ik kreeg een bedrag van me ouders om een Droger en Washmashine uit te zoeken . Helaas zat er een Samsung of AEG niet in , dus voor de Indesit gegaan om zijn uitraling prijs en mogelijkheden . Ik weet vannuit een paar jaar terug toen ik nog in een witgoed winkel werkte dat de Indesit apparatuur redelijk waren . Vandaar dat de keuze snel gemaakt was , we heb ik nog zitten twijfelen tussen Indesit of Beko . De uitsraling vindt ik modern en mooier dan de 1 jaar oude AEG droger van mijn ouders , op de bouw kwaliteit is echter flink bespaard . Het metaal is een stuk dunner dan de AEG , maar daar is de prijs ook naar . Verder is het gebruik vrij makkelijk en degelijk , de knoppen draaien lekker en zijn stevig . De droogresultaten doen niet onder de AEG van mijn ouders . Het enige wat stoort is het geluids nivo die de droger maakt , ook dat kan zijn dat ik de stille AEG gewend ben . Al met al is het wel een goede droger voor een zeer scherpe prijs als niet al te veel op het geluid let die dit apparaat maakt voornamelijk bij het lucht aanzuigen voor aan .

Tot nu toe een goed apparaat ik ben er redelijk tevreden mee .

Susan van Ham 09-05-2012
Geschreven voor: Indesit IDCA 735

Ik heb deze droger gekocht, maar toen ik een wasje van nog geen 3 kilo wilde drogen, deed de droger er ruim 3 uur over. Ik heb al meer dan 30 jaar een condensdroger maar die deed er maximaal 1 1/2 uur over. Ik zag met genoodzaakt de droger weer op te laten halen, omdat ik in gedachten het stroomverbruik al zag stijgen.

Dirkje1963 22-01-2012
Geschreven voor: Indesit IDCA 735

Ik gebruik hem niet dagelijks, maar hij doet het altijd goed. Ik gebruik alleen de heetste stand omdat ik er alleen katoen in droog, dat gaat prima. Eén nadeeltje vind ik het pluizenfilter, dat is klein en hij heeft een lastige vorm om schoon te maken. En er zitten redelijk vaak pluizen op de droge was. Dat had ik vroeger met m'n Bosch niet, die had ook een groter en ander model filter. Maar verder kan ik geen nadelen noemen.

geuzelander 02-12-2009
Geschreven voor: Indesit IDCA 735

Update defect geleverde wasdroger.

Servicemonteur langs geweest van Indesit. De knoppen communiceren niet met de printplaat, er moet een nieuwe printplaat in.

Levertijd 3 tot 4 werkdagen, als we na een week niks hadden gehoord moesten we even bellen.
Na een week gebeld met de servicemonteur en hij wist helemaal van niks meer. Wederom contact te hebben gehad met Indesit is de printplaat besteld en duurt nog een week.

Geïrriteerd en telleurgesteld contact opgenomen met het witgoedhuis.nl en de status doorgegeven. Witgoedhuis.nl heeft contact opgenomen met Indesit en heeft ons terug gebeld en hebben ons vandaag een nieuwe wasdroger afgeleverd.

Dus we gaan het weekend de droger maar eens flink testen.

Withuisgoed.nl bedankt voor de uiteindelijke service en nazorg. Uiteindelijke toch helemaal goed afgehandeld.

Hetgeen over de after sales en service van Indesit niet gezegd kan worden, hier kan nog wel wat aandacht aan nazorg gegeven worden.

Els234 08-11-2011

Deze review is niet echt nuttig vwb de beoordeling over de droogcapaciteiten van het apparaat. Hoe bevalt de nieuwe die u geleverd heeft gekregen?